close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

3 המאכלים שכלבים הכי הרבה אוהבים

מערכת שורשיג סיוון, תשפ05/06/2020

כלב נחשב על ידי רבים לחיית המחמד האולטימטיבית. הבעלים אוהבים את הנאמנות, הפגת הבדידות אצל אנשים בודדים, הם אהובים על ילדים, שומרים על הבית, ניתן לשחק עימם ועוד

תגיות:
כלבים נחשבים עבור רבים לחיית המחמד האולטימטיבית. בעליהם אוהבים לשהות בחברתם מסיבות רבות. הם נאמנים, מפיגים בדידות אצל אנשים החיים בגפם, אהובים על ילדים, מסוגלים לשמור על הבית, ניתן לשחק עימם ועוד. כל כלב ואופיו והסיבות להחזקתו. החזקת כלבים מחייבת דאגה לכל מחסורם. הדבר אומר דאגה לתזונה הולמת, טיפול בנושאי בריאות, טיפול שוטף הכולל הליכה עימם לטיול, דאגה למלונה או, לחילופין, לפינה בבית וכדומה. ניתן למצוא כלבים מגזעים שונים. יש גזעיים, יש מעורבים, קטנים, גדולי מידות ועוד. כל כלב יקבל
את היחס המתאים בהתאם לייעוץ הניתן על ידיד מומחים ווטרינרים, וכמובן את המזון הטוב ביותר.

מזון מגוון
מזון לכלבים הינו מגוון מאוד וניתן בצורות שונות יחד עם זאת, יש 3 סוגי מזון נמכרים שכלבים מאוד אוהבים ובעליהם, מטבע הדברים, רוכשים אותם עבורם אבל עושים זאת עם מתן תשומת לב ראויה ונכונה. הסיבה היא שיש צורך להתאים את סוג המזון לכלב. יש קשר הדוק בין תזונה נכונה ובריאות הכלב. מזון טוב יתרום להפיכתו לחיוני ופעיל. בראש וראשונה, יש לרכוש אך ורק את המזון המתאים. יש כלבים מסוגים שונים. יש מעורבים אבל גם מספר רב של גזעיים בעלי צרכי תזונה מיוחדים. חובה על כל בעל כלב להתייעץ בנוגע לסוג המזון הנדרש לו ולכמות היומית המותרת. ניתן לקבל מידע בחנות חיות ובאתר החברה המספקת את המזון. כל משווק מקצועי בעל אתר מקבל ייעוץ מוטרינרים ומומחים אחרים בנוגע למזון ולנושאים אחרים הקשורים בעולמו של הכלב. בעל הכלב יכול גם להתייעץ עם הווטרינר הפרטי.

מזונות אהובים לכלבים
1. מזון יבש - נחשב למבוקש והאהוב ביותר מבין התעשייתיים. הוא מגיע בצורת גרגרים ומיוצר מסוגי בשרים שונים: בקר, עוף, חזיר, כבש וכדומה. לכל סוג בשר מוסיפים ויטמינים ומרכיבים תזונתיים המעשירים אותו. במזון לגורי כלבים למשל, אף מוסיפים ויטמינים ומרכיבים חיוניים כמו שומן וחלבון עופות, בשר מולים יבש, אורז, שעורה, תירס ומרכיבים אחרים החיוניים להתפתחותם. הכלבים לועסים את הגרגירים היבשים הטעימים לחיכם.
2. קופסאות שימורים - מכילים מיני מזונות מעובדים המבוססים על בשר לסוגיו, כבד, מעדני גורמה ועוד. היתרון במזון זה שהוא נתון באריזה אטומה השומרת על טריותו לאורך זמן. כאשר פותחים קופסא כזאת ניתן שמור אותה במקרר.
3. חטיפים – כאן מדובר על עצמות, ביסקוויטים ועוד התורמים לשמירה על הפרווה, בריאות הפה ועוד. ניתן למצוא חטיפים המגיעים עם חוט נגרר. הם תורמים לפעילות רבה של הכלבים בעת שהם רצים אחר החטיף ולבסוף משיגים אותו.

רכישה נכונה
בנוסף, ניתן למצוא תוספי תזונה שאינם מוגדרים ממש כמזון אבל חיוניים מאוד לתזונה מאוזנת ולבריאות חיות מחמד אלו. את כל סוגי המזון הללו ניתן למצוא בחנויות שונות וגם באתרים מקצועיים השייכים להם או לספקים אחרים בתחום. בכל אתר כזה יש מבחר מוצרים לחיות המחמד, ובין היתר, מזון לכלבים. כל סוג מזון מגיע עם מפרט מפורט המספק מידע על תכונותיו, הרכבו ומחירו. לצידו קיימות הנחיות לאופן ביצוע ההזמנה, לתשלום מאובטח, למבצעי מכירות, לצורת אספקה כולל משלוחים עד הבית ועוד. באתרים רבים יש מבצעי מחירים וכדאי מאוד לנצלם. רצוי לרכוש מזון איכותי המיוצר על ידי חברת ידועות המעסיקות מהנדסי מזון לכלבים שהינם מתמחים בייצור על פי תקנים מחמירים. כל סוג מזון לכלבים חייב להיות איכותי ובריא אחרת עלולות לצוץ בעיות בריאות ובעיות אחרות שכדאי להימנע מהן. מומלץ לרכוש אצל משווק בעל מוניטין.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה